share
Valtra transmissions 3d

VALTRA Jõuülekanded

MUGAVAD, USALDUSVÄÄRSED JA HÕLPSASTI KASUTATAVAD

Valtra tractors on field

VALTRA Jõuülekanded AITAVAD TEIL TÖÖTADA PIKKI PÄEVI TULEMUSLIKULT JA TÕHUSALT.

Valtra traktoritel on suur valik jõuülekandeid ja hüdrosüsteeme, mis võimaldavad ülesandeid täpselt, mugavalt ning maksimaalse võimaliku võimsusega täita.

Sujuv suunamuutus

Sujuv ja täpne elektrohüdrauliline suunavaheti parandab tootlikkust, kui vajalik on sagedane suunamuutus, nagu esilaaduri tööde puhul.

Turvalisuse ja mugavuse suurendamiseks on suunavaheti korpusesse integreeritud ka käsipidur, mis rakendatakse automaatselt, kui suunavaheti on lülitatud P-asendisse või kui mootor välja lülitatakse. Sõidusuuna valimine vabastab käsipiduri, nii et seda ei saa kogemata peale jätta.

Sidurita käiguvahetus

Valtra HiTechi, HiTech 5 ja Versu PowerShift-käigukastide funktsioon Hishift võimaldab käike käsitsi vahetada ilma siduripedaali vajutamata, mis muudab töö tõhusamaks ning vähendab pinget teie sidurijalale.

Turvalisuse ja mugavuse suurendamiseks on suunavaheti korpusesse integreeritud ka käsipidur, mis rakendatakse automaatselt, kui suunavaheti on lülitatud P-asendisse või kui mootor välja lülitatakse. Sõidusuuna valimine vabastab käsipiduri, nii et seda ei saa kogemata peale jätta.

POWERSHIFT-KÄIGUKASTID

Overview of powershift transmission features

Funktsioon Kirjeldus Saadaval mudeliga
Automaatne käiguvahetus    
Režiim 1 Tehaseseadistus tõhusaks, kuid pingevabaks sõiduks HiTech, HiTech 5, Versu
Automaatne käiguvahetus    
Režiim 2 Reguleeritav käiguvahetuse automaatika kohandatud vajadustele HiTech, HiTech 5, Versu
Automaatne käiguvahetus    
C-/D-vahemik Võimaldab kasutada automaatset käiguvahetust kõigil sõidukiirustel HiTech 5, Versu
Suunavaheti eelprogrammeerimine Suurendab tõhusust korduvate suunamuutustega töö puhul HiTech, HiTech 5, Versu
Kiirusehoidikud    
Mootorikiirused 1 ja 2 Hõlpsasti reguleeritav jõuvõtuvõlli kasutamiseks ja muutuvate tingimuste järgi HiTech, HiTech 5
Kiirusehoidikud    
Sõidukiirused 1 ja 2 Sõidukiiruse pingevaba juhtimine HiTech, HiTech 5
Automaatne veojõukontroll AutoTraction Lihtsaim lahendus peatamise/liikumahakkamise toiminguteks HiTech, HiTech 5, Versu
Neljarattaveo (4WD) vahetamise automaatika Libisemise vältimine kaherattaveoga (2WD) toimingutel HiTech, HiTech 5, Versu
Neljarattaveo (4WD) automaatika 4WD tõhus kasutamine juhti koormamata HiTech, HiTech 5, Versu
Diferentsiaaliluku automaatika Diferentsiaalilukkude tõhus kasutamine juhti koormamata HiTech, HiTech 5, Versu
Paindlik tühikäigukiirus    
1200 > 650 p/min Madalam mootori tühikäigukiirus, kui suunavaheti hoob on P-asendis, suurem tühikäigukiirus katalüsaatori jahutamiseks HiTech, HiTech 5, Versu

Direct CVT

NELI TÖÖPIIRKONDA TAGAVAD VÕIMSUSE KA MADALAMATEL KIIRUSTEL

Tööpiirkonnad võimaldavad optimeerida mootori ja käigukasti tõhusust, mistõttu saate sõita säästlikumalt. Kõik neli tööpiirkonda algavad nullist ja võimaldavad kiirust sujuvalt reguleerida. Tagurpidi liikudes on võimalik töötada sama tõhusalt kui edaspidi liikudes.

Pange tähele, et kõigis tööpiirkondades on 40 km/h käigukastidel madalamad tippkiirused kui 50 km/h käigukastidel.

Tööpiirkond A

  • Raske tõmbamine / eriline põllukultuur
  • 0-9 km/h
  • Raskeimate tööde jaoks, nagu madala kiirusega kündmine või erilise põllukultuuri koristamine.
  • Ideaalne, kui pidevalt on vaja suurt tõmbejõudu või täpset kiiruse reguleerimist.
  • Eriti suur tõmbejõud jõuvõtuvõlliga haagiste puhul.

Tööpiirkond B

  • Põllutöö
  • 0-18 km/h
  • Universaalne põllutöövahemik
  • Ideaalne külvamisest ja kiiremast kündmisest kuni erinevate söödatoiminguteni.
  • Erinevate toimingute (nt koristuskiiruse muutmine) lihtne juhtimine.
  • Sobib ka metsatransporditöödeks.

Tööpiirkond C

  • Kiire töö
  • 0-27 km/h
  • Ideaalne põllutingimustes transportimisel.
  • Sobib paljude munitsipaaltööde jaoks.
  • Tõhus alustamine raskete koormatega.

Tööpiirkond D

  • Teel transportimine
  • 0-50 km/h
  • Ideaalne teedel suure kiirusega transportimiseks.
Valtra tractor in snow

AUTOMAATNE VÕI MANUAAL JUHTIMISREŽIIM

Automaatne režiim on optimaalne enamikule toimingutele nii põllul kui ka teel. See kasutab kütusekasutuse optimeerimiseks suurimat võimalikku ülekandetegurit.

Manuaaljuhtimisrežiimi saab valida tööpiirkondades A ja B. Ülekandetegurit reguleerib ainult juht, kasutades CVT-hooba. Manuaaljuhtimisrežiim sobib eriti hästi viljakoristustööde jaoks, mis nõuavad erinevates tingimustes ja põllukultuuride puhul kindlaid kiirusi.

PAINDLIKUD SEADED ERINEVATELE TÖÖTINGIMUSTELE

AVT

Valtra tractor on road

AVT – ASTMEVABA TÕHUSUS

Valtra S-seeria üldist tõhusust parandab veelgi astmevaba AGCO Variable Transmission (AGCO AVT).

Saksamaal AGCO toodetud AGCO Variable Transmission on olnud Euroopa turuliider suurte traktorite seas juba aastaid. Selle populaarsus põhineb selle mitmekülgsusel ja – kõige tähtsam – kütusesäästlikkusel. See kehtib eriti alltöövõtu korral, kus on tarvis paljude asukohtade vahel liikuda. AGCO Variable Transmission võimaldab tõhusat sõitu madalatel mootori pööretel.

Valtra CVT automode

AUTOMAATREŽIIM

Automaatne režiim on vaikesäte mootori käivitamisel. Tööpõhimõte on lihtne: automaatne režiim kasutab kütusesäästu optimeerimiseks suurimat võimalikku ülekandesuhet. Näiteks koorma vedamisel raskel maastikul kohandab käigukast suhet (mootori kiirust), et säilitada ühtlane sõidukiirus. Sõidu kiirusehoidiku sätteid on kaks ja mootori kiirusehoidiku sätteid üks.

Valtra CVT manualmode

KÄSIJUHTIMISREŽIIM

Kui soovite juhtida nii sõidu- kui ka mootori kiirust täpselt, saate valida käsijuhtimisrežiimi. Sõidu kiirusehoidiku sätteid on kaks ja mootori kiirusehoidiku sätteid üks. Jõuvõtuvõlli kasutamisel reguleerib mootori kiirusehoidik pöörete arvu minutis, et saavutada vajalik väljund.